Tag-ul romanesc

Buna!

Cu ocazia acestei sarbatori am decis sa fac un tag cu 10 intrebari legate despre frumoasa noastra tara, Romania!

­čĺÖ­čĺŤÔŁĄ

Drapelul-national.jpg

1. In ce oras te-ai nascut?
M-am nascut in Bucuresti.

header.jpg
(sursa foto aici)

2. Locuiesti in Romania sau ai emigrat in alta tara.
Locuiesc in Romania.

3. Care este orasul/zona turistica preferat/a?
Brasovul este orasul meu preferat.

1741499_938891676127068_55571084_n

4. Ce particularitati au limbajul si accentul din zona ta natala.
Nu cred ca noi cei din Bucuresti avem vreun limbaj/accent anume.

5. Care este mancarea romaneasca preferata?
Cu siguranta sarmalutele, yummy!

6. O personalitate romaneasca pe care o admiri?
O admir foarte mult pe Simona Halep.

7. Cantaretul/actorul preferat?
Calin Goia/Gheorghe Visu

8. Care este primul lucru care iti vine in minte cand spui „Romania”?
Primul lucru care imi vine in minte atunci cand spun „Romania” este acasa.

9. Canalul romanesc de YouTube preferat?
Urmaresc foarte multe canale romanesti, insa preferatul meu este canalul Andreei Balaban.

10. Ce te face mandru ca esti roman?
Peisajele fabuloase, obiceiurile si traditiile, ia si mancarea delicioasa romaneasca ma fac sa ma mandresc cu tara mea.

Sper ca v-a placut acest tag si nu ezitati sa raspundeti si voi la intrebari.
Astept cu mare drag comentariile voastre!
Va pup!┬á­čĺő

Anun╚Ťuri

Un g├ónd despre “Tag-ul romanesc

Las─â un r─âspuns

