Produsele terminate ale lunii Noiembrie 2015

Buna!

Au trecut doua saptamani de cand n-am mai scris pe blog. In perioada in care am lipsit am avut de stabilit cateva chestii importante la facultate, am facut mici cumparaturi, dar am si zacut in pat deoarece am racit groaznic.
Acum ma simt mai bine si am decis sa va prezint produsele terminate ale lunii noiembrie.

CAM04134.jpg

Incep cu un produs de styling, mai exact un fixativ pentru par de la Cien. Eu am parul destul de lung si des, iar buclele nu imi tin mai mult de o ora. Eu totusi l-am ales pe cel cu o fixare medie – 3 si nu a reusit sa faca mare lucru. In schimb nu incarca deloc parul si nu are un miros inecacios, din contra este unul placut.

CAM03950.jpg

La capitolul ingijirea fetei am consumat trei produse. Primul dintre ele este un lapte demachiant vitaminizat cu ulei de catina si masline pentru ten normal si mixt de la Cosmetic Plant. Are o textura densa, galbuie si curata delicat tenul. Dupa demachiere acesta se simte curat si hidratat.

Al doilea produs este o crema hidratanta 24h pentru ten normal si mixt de la Elmiplant. Textura acesteia este una usoara ce intra repede in piele, lasand-o hidratanta si catifelata. Mirosul mi se pare putin cam puternic pentru gusturile mele, dar am incercat sa nu bag in seama prea mult acest aspect.

Urmatorul produs este tot o crema, dar de data aceasta pentru conturul ochilor cu beta caroten de la Bio Protect. Am folosit-o de cateva ori si dupa am lasat-o de izbeliste. O am de ceva timp si a expira, asa ca trebuie sa o arunc.

CAM03953.jpg

Pentru ingrijirea corpului avem tot trei produse. Crema de corp cu mosc de la Sabon in sfarsit s-a terminat. Am tot tras de ea si intr-un sfarsit a ajuns la cutia cu produse terminate. Intra repede in piele, lasand-o hidratata, moale si catifelata. Mirosul este unul placut, a mosc evident, insa ajunsesem sa ma satur de el.

Nelipsitul anti-perspirant Invisibile for Black & White de la Nivea s-a terminat si el. Imi place tare, tare mult. Nu pateaza deloc hainele si tine transpiratia sub control. Deja l-am recumparat!

Masca pentru corp cu namol din Marea Moarta de la Casyopea a fost folosita o singura data. Imi era foarte lene sa o folosesc pentru ca aplicare sa dura ceva timp si eu nu am deloc rabdare cu lucrurile ce necesita migala. A ramas aruncata printr-un coltisor in baie si a expirat.

CAM03955.jpg

Ca si produse de machiaj am terminat acest fond de ten The One Illuskin de la Oriflame. Mi-a placut foarte mult chiar daca era putin mai inchis fata de tenul meu. Il amestecam cu un alt fond de ten si iesea un rezultat minunat.

CAM03957.jpg

Acestea au fost produsele pe care le-am terminat in luna precedenta.
Voi ati folosit vreun produs dintre cele pe care vi le-am prezentat?
Pupici! 💋

Lasă un răspuns

