Haul #3 | Rainbow Outlet

Buna! 😊

Mai e putin si vine Craciunul! De abia astept sa despachetez cadourile de la cei dragi 🎁 , sa gust din sarmalutele mult asteptate si sa ma bucur de aceste sarbatori minunate alaturi de familie. 👧👨👩👴👵
Apropo, voi ati stabilit meniul pentru sarbatori? Ati cumparat cadouri pentru cei dragi? 🎁 Ati impodobit bradutul?  🎄 Plecati pe undeva sau preferati sa stati acasa? 🚗

large


Revin la ceea ce trebuie sa va prezint astazi si anume comanda de pe site-ul Rainbow Outlet.

Despre acest magazin online am auzit de la celelalte bloggerite si din curiozitate am aruncat un ochi peste el. Este un site foarte bine structurat, gasesti cu mare usurinta ceea ce doresti sa cauti.
Acesta ofera accesorii, hainute, incaltaminte pentru femei, dar si pentru barbati si copii, iar preturile sunt destul de prietenoase. Ba mai mult, gasiti si foarte mari reduceri si daca comandati de peste 150 de lei aveti transport gratuit, iar coletul ajunge la voi in maxim 24 de ore de la livrare. Nu va faceti griji in privinta marimilor! Daca acestea nu corespund, puteti face retur si va puteti alege un alt produs aflat in stoc.

Eu am avut norocul sa castig un voucher in valoare de 100 lei. Cu ajutorul sau mi-am comandat trei lucrusoare si anume: o bluzita, o caciula si un fular circular.

Bluzita are un imprimeu floral, in spate mai lunga, iar in fata mai scurta, este subtirica, iar materialul este atat de placut la atingere. Se gaseste intr-o singura marime si anume S. Mie imi vine destul de bine. Anchiorul este in V, dar putin cam adanc. Nu-i nimic, ii voi pune un nasturel si totul va fi ok.

CAM04164.jpg

Caciulita are motive de Craciun si mi-a placut tare mult. M-am gandit ca prietenul meu se va bucura de ea! Isi dorea de foarte mult timp una, insa nu gasise ceva tocmai pe placul sau.

CAM04151.jpg

In final, un fular circular, cred ca mai erau vreo 2 culori pe site, rosu si albastru, eu mi l-am ales pe crem. Are ceva lanita colorata prin el, mi s-a parut foarte chic si l-am adaugat si pe el in cos.

CAM04156.jpg

Comanda a ajuns foarte repede, am plasat-o miercuri seara, joi a fost predata curierului, iar vineri dupa-amiaza am primit-o. Chiar daca nu am avut o comanda in valoare de peste 150 lei, am avut transport gratuit, acesta fiind inclus in voucher.
Sunt extrem de multumita de ceea ce mi-am comandat si de rapiditatea cu care au fost expediate. Cu siguranta vor mai urma si alte comenzi pe acest site.

Bluza aici
Caciula aici
Fular aici

Ce parere aveti despre produsele achizitionate? Voi ati dat vreodata comanda pe acest site?
Va pup si va doresc o saptamana cat mai frumoasa alaturi de cei dragi! 💋🎅

Lasă un răspuns

