The Christmas Tag

Buna!
🎅🎄🎁🎅🎄🎁🎅🎄🎁

ultima poza.gif

Pentru ca tot suntem in aceasta perioada minunata, m-am gandit sa fac un tag dragut cu cateva intrebari legate de Craciun. Nu mi-am propus sa va tin foarte mult, asa ca trec direct la intrebari.

1. Care este filmul tau preferat de sarbatori?
Imi place tare mult Home Alone si ma uit in fiecare an cu drag la toate partile.

1.gif

2. Care este culoarea preferata de Craciun?
Culoarea mea preferata de Craciun este rosul.

3. Iti place sa iti petreci Craciunul in pijamale sau te imbraci festiv?
Cand nu am invitati imi place sa stau in pijamale pentru ca asa ma simt mult mai confortabil.

4. Daca ai putea sa cumperi un cadou doar unei singure persoane cine ar fi aceasta?
Cu siguranta iubitul meu.

5. Iti deschizi cadourile in seara de Ajun sau in dimineata de Craciun?
Imi place sa astept pana in dimineata de Craciun, chiar daca sunt foarte nerabdatoare sa aflu ce se ascunde in pachetelele frumos impachetate.

5.jpg

6. Ai construit vreodata o casuta din turta dulce?
Nu, nu am construit, nu prea sunt fana turta dulce si in plus de asta am si doua maini stangi.

gingerbread-house-286157_1280.jpg

7. Ce iti place sa faci in vacanta de Craciun?
In vacanta de Craciun imi place sa lenevesc, sa imi petrec timpul alaturi de familia mea, sa ma uit la seriale etc.

8. Ce dorinte ai de Craciun?
Imi doresc tare mult doua piese vestimentare, mai exact o camasa si o fusta de la Suattiworld Leon.

10518647_568586796630938_4686485188006567718_n.jpg

9. Care este aroma ta favorita de Craciun?
Aroma mea favorita de Craciun este cea scortisoara.

9.jpg

10. Care este mancarea ta preferata de Craciun?
Imi plac tare, tare, tare, tare mult sarmalutele.

Fetelor, va invit si pe voi sa raspundeti la intrebarile acestui tag!

Va pup si va doresc un Craciun fericit alaturi de cei dragi, multa sanatate si fericire!

tumblr_nh4qu1a0fv1tn6jtno1_500

Lasă un răspuns

