Wishlist #2 | Romwe

La multi ani, fetelor!

Sper ca ati petrecut frumos Craciunul si ca Mosul v-a adus tot ce v-ati dorit! Vacanta s-a cam terminat pentru multi, asa ca va doresc multa putere de munca si zile frumoase pline de zambete.
Zilele acestea am evitat sa deschid laptop-ul, am preferat sa ma relaxez si sa imi petrec timpul alaturi de cei dragi!

Azi, in schimb, mi s-a facut chef de putin shopping si am intrat pe SheIn si Romwe si am descoperit cateva lucrusoare interesante. Evident, ca nu am putut rezista in fata reducerilor si am adaugat in cos cateva produse.

amazing-asos-clothes-fashion-Favim.com-2469907.jpg

Mi-am dorit un cardigan in culori pamantii si am si gasit unul pe placul meu. Este scurtut, dupa masuratorile de pe site ar trebui sa vina pana in talie. Imi place tare mult si deja m-am gandit cum sa il port.

Chiar daca a trecut Craciunul si tot ce tine de acesta, nu am putut sa nu adaug in cos si acest hanorac dragalas. Va place?

Si cum sa nu trec si pe la sectiunea cu bijuterii?! Am gasit acest lantisor compus din 3 lantisoare. Nu am mai avut ceva de acest gen pana acum si mi s-a parut foarte finut si feminin.

Ultimul produs din acest wishlist este un colier. Pe site se gaseste in 3 combinatii de culori: roz si alb, verde si negru si galben si alb.
Eu l-am ales pe cel cu alb si roz pentru ca mi se pare mai usor de purtat si de asortat.

aa.jpg

1. Cardigan – click aici
2. Hanorac – click aici
3. Lantisor – click aici
4. Colier – click aici

Ce parere aveti despre acest wishlist? Voi ce v-ati mai comandat de pe site-ul Romwe?
Pupici! 💋💋

Lasă un răspuns

